Ljubav ide kroz želudac

7. veljače 2020.

Cijela potrošačka industrija živi od blagdana do blagdana, od prigode do prigode. Karneval, korizma, Uskrs, 1. maj, ljeto, godišnji odmor, povratak u školske klupe, Halloween, Svi sveti, Badnjak, Božić… Nakon Nove godine i sumornog siječnja prva sljedeća prigoda za reklamiranje i trošenje je – Valentinovo.

 

U taj vlak ovih dana ukrcali smo se i mi. Ne udaljavajući se od svog osnovnog koncepta, olakšavanja i ubrzavanja kućnog kuhanja, svoje smo riblje i mesne bestselere prilagodili onima koji će valentinovsku večer provesti kod kuće.

 

Na umu smo najprije imali one koji nisu pretjerano vješti u kuhanju, a svoga partnere žele impresionirati finom hranom vodeći se onom da ljubav ide kroz želudac.

No svakako računamo i na one koji su nakon cijelog radnog tjedna preumorni za nabavu namirnica i višesatni boravak u kuhinji. Ni njima priprema svečane večere neće uzeti više od 15 minuta.

 

Neki od njih sigurno će svome partneru reći da su sve sami skuhali, od početka do kraja.

Što je sasvim ok – navikli smo :).

 

Dok smo radili kao usluga kuhanja u domovima naših klijenata, bilo nam je jasno da je najbolja reklama osobna preporuka. Zato bismo bili jako sretni kad bi nas neki klijent angažirao za pripremu večere za svoj krug prijatelja, što smo smatrali sjajnom preporukom za daljnje angažmane.

 

Ne jednom smo s nestrpljenjem očekivali reakciju klijenta, je li gostima bilo ukusno, jesu li pitali tko je to kuhao, jesu li se zainteresirali za Jedem doma… A ne jednom čuli smo odgovor: „Hrana je bila savršena… gosti nisu prestali hvaliti! Ali sam im rekla da sam sama skuhala“. I na to nam se unatoč propuštenoj reklami ipak razvukao osmijeh. Upravo zbog toga smo i nastali.