7-dnevna dijetalna kura, pogodna i za osobe s usporednim radom štitnjače

20. siječnja 2021.

Posljednjih godina sve češće čujemo da netko, mahom žene, imaju problema sa štitnjačom. Najčešće su to usporeni rad štitnjače i hashimoto sindrom.

Upravo zbog toga u osmišljavanju naše nove 7- dnevne dijetalne kure, zamolili smo našu dipl.ing. nutricionizma Almu Bunić, koja autorski stoji iza svih naših detoks programa, da posebnu pozornost obrati na to da ovaj režim prehrane odgovara i osobama s usporenim radom štitnjače i hashimoto sindromom.

Rezultat je još jedan detoks program, u kojem dobijete ne samo nutricionistički propisane, nego i već pripremljene obroke za svih 7 dana.

A evo što nam je Alma napisala o njemu:

Štitnjača je žlijezda koja donosi mnoge odluke i upravlja velikim brojem organa. Najčešće bolesti štitnjače su hashimoto sindrom (autoimuna bolest) i hipotiroza (usporen rad štitnjače).

Štitna žlijezda utječe na zdravlje kože, kose, noktiju, funkciju srca, razinu šećera u krvi, mišiće, utječe na ostale hormone i na PMS kod žena.

Simptomi autoimune bolesti ili usporenog rada štitnjače su umor, vrtoglavica, povećanje tjelesne težine, promjene raspoloženja, nedostatak energije, nesanica, izraženi PMS, neredoviti ciklusi.

Često bolesti štitnjače  objašnjavamo genetskim naslijeđem, ali znanstveno je potvrđeno da utjecaj genetike na naše zdravlje ovisi o našem načinu života. Fizička aktivnost, količina sna, način prehrane, stres – sam okoliš u kojem živimo pokretač je našeg genskog materijala.

Štitnjača voli manje stresa, oko 8 sati noćnog sna, redovite obroke, laganu fizičku aktivnost, šetnje. Nije ljubitelj agresivnog ponašanja prema sebi. Voli lagano, mirno, ukusno i zdravo. 😊

Za zdravu štitnjaču potrebno je dovesti u red crijeva, nadbubrežnu žlijezdu, jetru.

Jetra: smanjiti toksine, dati hranu za regeneraciju, maknuti hranu koja je opterećuje.

Nadbubrežna žlijezda: izbjeći stres, smanjiti upale, regulirati šećer, pomoći radu nadbubrežne žlijezde adaptogenim biljkama.

Probavni trakt: maknuti hranu koja djeluje upalno na crijeva ( mlijeko, gluten, kikirkiki, proso, šećere, alkohol), dodati enzime kako bi pomogli probavi, balansirati prehranu i smanjiti sve oblike iritacije crijeva.

Jedna od baznih i prvih promjena jest promjena prehrane. Upravo zato odlučili smo osmisliti i pripremiti 7-dnevnu kuru prehane, koja će biti potpora radu vaše štitnjače. Na ovaj način možete dobiti vrlo konkretnu sliku što zapravo voli vaša štitnjača, pa nakon isteka kure u sličnom ritmu nastaviti kuhati sami.